Detoks Tarifleri


Detoksun 3. günündeyim, zor geçiyor. Özellikle ilk başları şekerden uzak durmak beni zorluyor. Fakat daha sağlıklı beslenmenin etkilerini de hissediyorum. 2. gün avokadolu ve ton balıklı bir guacamole yaptım. Tam tahıllı ekmeğin üzerine sürdüm. Nefis oldu!

Tonlu Guacamole

images-11 kutu ton balığı

1 yumuşamış olgunlaşmış avokado

1/2 limon suyu

1 tatlı kaşığı zeytinyağı

Hepsini ezerek püre haline getirin, dilerseniz kaya tuzu ve karabiberle tatlandırın.

Bugün de somon balığını fırında ızgarada pişirdim. Yanına da bir kase esmer pirinçten yaptığım pilavı ekledim.

images-2

Ara öğün olarak taze badem, bir tane mandalina ve bir tam tahıllı gevrek bar tükettim.

Bol su içiyorum ve gün boyu üç bardak yeşil çayla antioksidan takviyesi yapıyorum.

Sevgilerimle,

Özge

Yorum bırakın